Marketinška agencija
Veliko mladih med študijem sanja o »kreativnem« delu v marketinški agenciji. Kjer se ljudje brez točno določenega urnika dobivajo in debatirajo ob umetelno okrašeni kavi ter izražajo svojo kreativno bit s trendovskimi frizurami, odbitimi oblačili, razvezanimi vezalkami in najmodernejšimi elektronskimi pripomočki.
Tudi veliko ljudi v podjetjih, si pod pojmom marketinška agencija velikokrat predstavlja najmanj Apple zgradbo s tobogani, namiznim tenisom, službenim fitnesom, neskončnimi kosili, fotografiranja, snemanja, zabave na prireditvah in vse druge kul stvari. Vmes malo poklikajo po računalniku in pošljejo račun za dobro življenje za naslednjega pol leta.
V bistvu je realnost, vsaj v naši marketinški agenciji Rdeča Oranža precej bolj podobna običajnemu podjetju. Naš tekoči trak resda je naša kreativnost, a izdelek so znanje in izkušnje prilagojene potrebam vsake posamične stranke.
Vsaka stranka je drugačna, drugače razmišlja, čuti, se drugače loteva problemov in izzivov (ne, problem in izziv ni isto), je drugače vpeta in odvisna od posledic svojih odločitev. Skupno vsem strankam pa je, da od nas, naše ekipe pričakujejo varnost. Varnost pri odločitvi, da so se sploh odločili za sodelovanje točno z ekipo naše marketinške agencije Rdeča Oranža. Varnost pri zaupanju, da imamo dovolj znanja, izkušenj ter motivacije, da bomo raziskali njen problem in našli prave, učinkovite rešitve za njega. Varnost, da bomo zanesljivi, da bomo točni, da bomo delali dlje, da bo vse nared na rok, da bomo naredili več kot smo dogovorjeni, da bo končni izdelek prava rešitev.
Dober odnos, pogovor o čemerkoli, ne le o poslu, razumevanje za osebne okoliščine, prilagoditev dani situaciji, iti na roko, vzeti projekt resno, vedno biti na voljo, se truditi razumeti širšo sliko v kateri deluje stranka in jo vedno podpirati pri njenih odločitvah – vse to je sestavni del odnosa med našo stranko in marketinško agencija Rdeča Oranža. Vse te ključne sestavine dobrega dolgoročnega sodelovanja in uspešnih projektov niso nikjer zapisane in ne da se jih dodatno naročiti. Pridejo iz naše želje, da so samo za naše stranke prava izbira in zanesljiv partner.
Med natrpanimi delovniki, preučevanjem problemov in možnih pravih rešitev za stranke, ki želijo zgraditi svoj brand, povečati prodajo, narediti novo embalažo, ustvariti prodajni katalog, posneti tv oglas, programirati novo spletno trgovino, se odbita oblačila umaknejo običajnim, postavanje po kul dogodkih pa večernim uram v pisarni. Ker šteje rezultat. Marketing je resno delo za tiste, ki vedo, koliko znanja in priložnosti ponuja. In tukaj nastaja razlika.
Znanje zelo cenimo. Akademski naslov je sicer dober pokazatelj sposobnosti, zato so v ekipi marketinške agencije Rdeča Oranža kar dve doktorantki, magistra znanosti in kar nekaj univerzitetno izobraženih ljudi. A to je le osnova za učenje od projekta do projekta, od prenosa izkušenj med panogami do ustvarjanja povsem novega, lastnega znanja.
2 avtorski knjigi o marketingu je napisal Martin Korošec, direktor marketinške agencije Rdeča Oranža, izkustveni marketing. Prvi nosi naslov »Moč zvezde v marketingu« in prikaže kako za izboljšanje rezultatov svojega oglaševanja uporabiti pravo zvezdo. In s pomočjo zvezde narediti zvezdo iz svoje znamke. Druga knjiga nosi naslov »Facebook. Vaši kupci so že tam. In vi?« in praktično prikaže kako največjo bazo podatkov na svetu koristno uporabiti za več posel.
Predavanj, ki jih izvaja Martin Korošec, direktor marketinške agencije Rdeča Oranža se je do zdaj udeležilo že več kot 550 podjetij iz vse Slovenije.
Znanje in izkušnje, ki jima daje veter v jadra kreativnost v službi povečanja prodaje je osnovna konkurenčna prednost marketinške agencije Rdeča Oranža d.o.o.
Zasnova marketinške strategije, kreativni koncepti celovitih oglasnih kampanj, grafično oblikovanje celostnih grafičnih podob in grafično oblikovanje vseh vrst oglasnih formatov, programiranje spletnih strani in spletnih iger, upravljanje Facebook strani, snemanje tv oglasov, organizacija dogodkov itd. – to so le orodja na poti k uresničitvi cilja.
Cilj je varna izbira strokovnega partnerja na področju marketinga za dosego zastavljenih ciljev na področju komunikacije, brandinga, pospeševanje prodaje.
Starejši oglaševalski vic pravi: v podjetju imaš cel dan enega šefa. V marketinški agenciji imaš vsako uro novega šefa. Marketinška agencija Rdeča Oranža nima nobenega šefa. Ima le strokovnjake, ki na podlagi znanja in izkušenj rešujejo probleme, ki jim jih v reševanje zaupajo drugi strokovnjaki.
Je delo v marketinški agenciji najtežje ali najbolj kreativno delo na svetu? Oboje. Včasih se tako počutiš v eni sami uri. Je zahtevno, je stresno, zahteva specifičen profil ljudi, ki so se sposobni hkrati poglobiti in hkrati delovati in biti prisotni pri večih projektih hkrati. Največje zadovoljstvo pa niso zadovoljne stranke kot je pogosta floskula. Največje zadovoljstvo ekipe marketinške agencije Rdeča Oranža so stranke, ki nas cenijo.