Sodelovanje zahteva samozavest, pogum in odprtost. Z njim veliko več dobimo, kot damo. Odprejo se nam priložnosti, ki drugim niso dosegljive. Pravijo, da več glav več ve. Sodelovanje nas krepi. Na vseh ravneh.
Ja, v sodelovanju je moč.
Na vseh področjih je dobro in koristno imeti prijatelja ali vsaj kolega z istimi interesi. To velja predvsem v poslu. V marketingu nam takšno obliko sodelovanja omogoča cobrand.
Cobrand dvema ali več prepoznavnim znamkam omogoča dostop do partnerjeve ciljne skupine.
Prinese vrednost, ki jo je partner v preteklosti ustvarjal. Skrbno izbran partner z isto vizijo nam lahko prinese bistveno več kot samo lastna vlaganja.
Nekaterih lastnosti pač sami nikoli ne bomo mogli imeti, lahko pa jih posvojimo. Nekaterih segmentov ciljne skupine sami nikoli ne bomo dosegli, če pa naš partner pokriva ciljno skupino, ki nas zanima, smo jo dosegli brez dodatnih vložkov.
Združitev moči dveh podobno uveljavljenih znamk ob pravilni izvedbi projekta prinaša številne takoj izmerljive koristi:
- združitev budžetov za oglaševanje. Takoj lahko prihranite vsaj polovico budžeta za oglaševanje, saj pol prispeva partner.
- Manj ljudi v projektu. Polovico sil prispeva partner. Z istim številom zaposlenih lahko naredite več.
- Stroški za zasnovo in izdelavo oglasov so manjši. Del jih pokrije partner.
- Bolj ciljano oglaševanje z več učinka, saj načrtujete oglaševanje tudi s partnerjevim znanjem. Sliši se tako učinkovito, da bi moral biti cobrand stalna marketinška praksa. Pa ni. Je to priložnost za vas? Zakaj?
Najprej je treba zagotoviti učinkovito koordinacijo med partnerjema, ki si želita skupni uspeh, a hkrati pravično porazdeljene vložke.
Kdo bo razpletel ta klobčič? Rešitev je preprosta: tretji, neodvisni akter.
Marketinška agencija, katere edini cilj je, da ravna objektivno in doseže izpolnitev ciljev cobranda.
Nezaupanje med partnerjema odpade, prelaganje odgovornosti