Martin Korošec, marketinški strokovnjak, priporoča
Zakaj? Komu? Kako?
Postavite si ta vprašanja, ko pričnete razmišljati o novi spletni strani ali celo spletni trgovini. Zakaj potrebujete ali menite, da potrebujete (novo) spletno stran. Je še sploh nimate? Je stara zastarela? Zakaj jo želite? Menite, da vam obstoječa stran prinaša premalo novih kupcev? Da je grafično in programersko zastarela? Ste se je preprosto naveličali?
Zakaj?
Če ste se odločili prenoviti podobo in komunikacijske kanale podjetja, potem poleg spletne strani naredite tudi prenovo drugih komunikacijskih materialov. Torej prenovite celostno grafično podobo, tiskovine, oglase itd. S tem si boste prihranili kar nekaj časa in denarja in že zdaj poskrbeli za aktualno podobo podjetja kot celote.
Če ste se odločili za novo spletno stran, ker stara spletna stran nima dovolj obiskovalcev, da bi pozitivno vplivala na vaš promet pa imejte v mislih, da samo nova grafika in nove programske rešitve problema prodaje ne bodo rešile.
Komu?
Komu je stran namenjena? Vašim kupcem? Zakaj torej vaši potencialni kupci potrebujejo vašo novo spletno stran in kaj potrebujejo od nje? Potrebujejo kakovostne rešitve za svoje probleme. In kako vi veste kakšni so njihovi problemi? Veliko zagotovo že veste iz vsakodnevnih stikov z njimi. Še veliko pa vam pove analiza njihovih ključnih iskalnih besed na Googlu, povezanih z vašo panogo. Uporabite orodje Google Keyword planner. Nato morate preveriti še kakšna je konkurenca na posamičnih ključnih besedah in izbrati ključne besede na katere boste SEO (Search Engine Optimisation) optimizirali vsebino in zunanje linke do vaše spletne strani.
Sedaj veste komu je stran namenjena, kakšne probleme imajo in kaj mora vaša spletna stran ponujati, da jih bo reševala.
Kako?
Najem strežnika za gostovanje spletne strani
Kako narediti spletno stran, ki bo reševala probleme potencialnih kupcev in prodajala vašo ponudbo? Za začetek morate poskrbeti za tehnične temelje: izberite varnega ponudnika serverjev. Nikoli ne izberite majhnega podjetja ali celo posameznika, ki ponuja najem serverjev. Ker boste od njega odvisni. Lahko ste deležni celo izsiljevanja z dostopom do vaših lastnih strani in višanja cene. Ali izgube podatkov. Odločite se za uveljavljenega ponudnika. Server mora biti sodoben, z veliko rama, hitrimi diski (priporočljivo je vsaj delno imeti ssd diske), optično povezavo za hitro povezavo z internetom ter tehnično podporo. Najamete lahko le del serverja (tako imenovani vps) kot celoten server (torej računalniku podobno škatlo z diski). Pri tem se ne rabite omejevati samo na slovenske ponudnike, pogledate lahko tudi npr. v Nemčijo, ker bodo cene podobne, storitev pa je lahko še boljša.
Martin Korošec
marketinški strokovnjak
051 691 862
martin.korosec@oranza.si