Po letih ustvarjanja Facebook objav za desetine vodilnih podjetij in včasih tudi po 10.000 objav letno, je izšel priročnik za najbolj učinkovite tipe Facebook objav. Preko 40 različnih konceptov, ki so na različnih Facebook straneh dosegla med 100.000 do 400.000 ljudi.
Postavite si ta vprašanja, ko pričnete razmišljati o novi spletni strani ali celo spletni trgovini. Zakaj potrebujete ali menite, da potrebujete (novo) spletno stran. Je še sploh nimate? Je stara zastarela? Zakaj jo želite? Menite, da vam obstoječa stran prinaša premalo novih kupcev?
Marketing in prodaja. Sicer ju nerad ločujem, ker intimno menim, da je smisel marketinga vplivati na oz. povečati prodajo. A dober marketing ni le pospeševanje prodaje, temveč tudi ustvarjanje dodane vrednosti imenu izdelka ali storitve, da le-ta postane znamka.
Moja mobilna številka je objavljena na različnih spletnih straneh, na katerih predstavljam rešitve za poslovno rabo Facebooka. In tako Martin Korošec velikokrat, običajno zvečer, dobi klice že rahlo obupanih ljudi v zvezi z dostopom do Facebook strani. Zgodbe so si zelo podobne.